Gemeente Gemeente Lennik

We werken op afspraak

De gemeente Lennik werkt op afspraak. Zo kan je een bezoek aan het gemeentehuis inplannen wanneer het voor jou uitkomt én ben je snel aan de beurt. Je kan je afspraak nu al vastleggen en wel op drie manieren: online, telefonisch of aan het onthaal in het gemeentehuis.

Vergeet lange wachtrijen. Vanaf nu ben je snel aan de beurt en word je efficiënt geholpen. Wij weten waarvoor je komt en bereiden de afspraak voor. Jij verneemt op voorhand welke documenten of informatie je moet meebrengen, zodat ook jij je huiswerk kan maken.

Er zijn drie manieren om een afspraak te maken:

  1. Plan zelf je afspraak in via de website op https://lennik.appoint.be/
  2. Bel naar 02 532 41 15
  3. Maak tijdens de openingsuren een afspraak bij het onthaal in het gemeentehuis (markt 18 te 1750 LENNIK)

Om je afspraak vlot te laten verlopen, vragen, we je volgende richtlijnen te volgen:

  • Kom alleen, tenzij het niet anders kan.
    In de details van je afspraak wordt vermeld indien iemand anders mee moet komen (bijvoorbeeld aanvraag Kids-ID).
  • Aan de ingang van het onthaal kan je je handen ontsmetten.
  • Respecteer het uur van je afspraak.
  • Ben je ziek, of kwam er iets tussen? Laat het ons tijdig weten zodat we een nieuwe afspraak kunnen maken.


Thuisloket

 
Wist je dat je voor heel wat documenten, attesten, afschriften of inlichtingen zelfs niet speciaal naar het gemeentehuis hoeft te komen?


Heel wat documenten, attesten of inlichtingen kan je immers gewoon online aanvragen via https://www.lennik.be/eloket In enkele klikken vraag je je documenten aan en krijg je ze thuis geleverd in je mailbox of met de post. Vele documenten zelfs binnen enkele minuten.