Gemeente Gemeente Lennik

Dienstverlening gemeente Lennik

Onthaal en dienst Burgerzaken

De dienstverlening van het onthaal en burgerzaken wordt opnieuw aangeboden als voorheen mits de toevoeging dat alles op afspraak dient te gebeuren. Het gemeentehuis is dagelijks open
van 8.30 tot 12.30 uur, woensdag van 8.30-16.00 uur en op donderdag ook van 16-20 uur.

Het onthaal is bereikbaar via het algemeen telefoonnummer 02 532 41 15 of via info@lennik.be.

De dienst Burgerzaken is telefonisch bereikbaar op het nummer 02 531 02 34 of via e-mail
burgerzaken@lennik.be. Gezien de social distancing maatregelen kunnen betalingen
uitsluitend elektronisch gebeuren. Kom je liever niet naar het gemeentehuis? Op onze website
onder de rubriek ‘inwoner’ vind je het e-loket waar je zeer veel attesten en uittreksels online
kan aanvragen.


Dienst omgeving

Dienst omgeving schrapt tijdelijk alle fysieke afspraken, maar blijft wel telefonisch 02 531 02 40 en via mail omgeving@lennik.be bereikbaar voor al je vragen. De behandeltermijnen werden door de Vlaamse Regering aangepast. Onze dienst doet al het mogelijke om vertraging van dossiers te beperken. Meer info hierover vind je op https://www.lennik.be/producten/detail/686/omgevingsvergunning.


Overige diensten in het gemeentehuis

Andere diensten (dienst vrije tijd, lokale economie, financiën,…) blijven bereikbaar via de gekende contactgegevens. Alle fysieke vergaderingen met externe partijen zijn geannuleerd en vervangen door digitale.


Technische dienst

De technische dienst is aan het werk en reorganiseerde zich tijdelijk zo dat de werkmannen
ofwel individueel aan de slag kunnen ofwel mits respect van de social distancing maatregelen.

OCMW

Het OCMW is open op afspraak. Afspraken kan je maken op het nummer 02 532 41 45 en via mail op info@ocmw.lennik.be.