Gemeente Gemeente Lennik

Meldpunt

Zit jij met een vraag aan de gemeente om actie te ondernemen n.a.v. bepaalde situaties, dan kan je een melding maken via dit gemeentelijk meldpunt.

De aard van meldingen kunnen zeer uiteenlopend zijn. Meldingen kunnen gaan van het opmerken van sluikstort, schade aan het wegdek, overhangende takken op een fietspad, omgevallen verkeersborden, defecten aan sport- of speelinfrastructuur tot vragen over verkeerscirculatie, opmerkingen n.a.v. (geluids)overlast of vermoeden van dierenmishandeling of huisjesmelkerij,… .

Om een melding correct te kunnen behandelen, vragen wij steeds je naam, telefoonnummer en emailadres, welke wij met de nodige discretie behandelen. Lennik draagt klantvriendelijkheid hoog in het vaandel en staat erop je na onderzoek van de melding steeds een antwoord via mail te bezorgen. Aan anonieme meldingen wordt geen gevolg gegeven.

Een aantal meldingen worden door andere bevoegde overheden verholpen:

Gas en elektriciteit Voor gas en elektriciteit kan je terecht bij Fluvius: http://www.fluvius.be.

Afvalinzameling Heb je problemen bij de afvalinzameling? Je kan dan steeds terecht bij intradura via info@intradura.be of 02 334 17 40.

Waterleiding en drinkwatervoorziening Heb je vragen i.v.m. waterleiding en drinkwatervoorziening of wil je een storing melden? Dit kan op http://www.dewatergroep.be .

Straatverlichting Voor het melden van defecte straatverlichting kan je ten slotte ook bellen naar Fluvius via 0800 6 35 35 of een melding doen op http://www.straatlampen.be

De gemeentelijke meldingen kan je via volgend formulier doorgeven: